Dla Was piszę

3 maja 2013

Woda toaletowa Kwiat wiśni Acorelle

Wiosna dla mnie to kwitnące drzewa wiśni. Ich urokowi nie sposób się oprzeć. Nie mogąc doczekać się słodkich wiosennych woni już w marcu kupiłam sobie wodę toaletową Kwiat Wiśni Acorelle.
 O kompozycji przeczytamy:
„Zapach owocowy, łączy w sobie naturalną esencję gorzkiej pomarańczy i élémi (żywicy z drzewa filipińskiego) oraz słodkich nut owoców czerwonych i białych.
 Nuty głowy: konwalia, liść czarnej porzeczki, amerykańska gorzka pomarańcza
 Nuty serca: kwiat wiśni, jabłko, jaśmin, brzoskwinia, truskawka, fiołek
 Nuty bazy: czarne piżmo, drzewo różane, ambra
Skład: Alcohol, Aqua/Water, Parfum/Fragrance, Nerolidol, Hexyl cinnamal, Alpha Isomethyl ionone, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Citronelol, Limonene, Geraniol, Amyl cinnamal, Benzyl alcohol, Cinnamyl alcohol, Citral
Woda toaletowa 'Kwiat wiśni' zawiera ponad 89% surowców pochodzenia naturalnego.
Kompozycja pozbawiona jest szkodliwego piżma azotanowego, fenoksyetanolu, barwników, ftalanów.”
Moja opinia:
Wybór zapachów, którymi chcemy się otaczać jest sprawa bardzo indywidualną.  Lubię zmieniać zapachy. To co wybieram zależy od mojego nastroju, pory roku, tego czy świeci słońce czy pada deszcze i wielu innych rzeczy. W tym roku nie mogę doczekać się zapachu kwitnących wiśni. Lubię wiosną w parku usiąść na ławce w pobliżu kwitnącego wiśniowego drzewka. Zapragnęłam pachnieć jak wiśniowe drzewko….
„Kwiat wiśni” Acorelle oddaje całą słodycz, delikatność i ulotność wiosny. Zapach jest delikatny, kusząco słodki. Ale nie przesłodzony. Kompozycja ta to mieszanka wiosennych zapachów. Jest jaśmin, fiołek, konwalia i wiśnia. Kwiaty bez których wiosna nie byłaby wiosną. Delikatność i ulotność chwili, tak można podsumować to co odbieram moimi zmysłami.
„Kwiat wiśni” to zapach na te wiosenne dni. Jest to woda toaletowa więc nie oczekiwałam  zbytniej trwałości. Nie charakteryzuje się zbytnią trwałością. Ale taka jest wiosna ze swoimi zapachami. Ulotna, delikatna, ciepła i słodka.
Jakie są wasze ulubione wiosenne zapachy?

20 komentarzy:

  1. ja uwielbiam rześkie cytrusowe nuty,właśnie czaję sie na LACOSTE EAU DE LACOSTE

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm....
    gdzie ją można kupić? uwielbiam zapach kwiat wiśni

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach w kosmetykach. :D
    Wyobraźnia mi się uruchomiła na samą myśl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie widzisz Japonię z jej ogrodami podczas kwitnienie wiśni :)

      Usuń
  4. http://natur-landia.blogspot.com/2013/05/naturlandiabox-edycja-i.html
    Zapraszam do wzięcia udziału w pierwszej edycji NATURLANDIABOX, na początek kosmetyk niespodzianka od PAT&RUB do zgarnięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię wiśni i czereśni w perfumach. W ogóle jadalne zapachy mnie nie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pewnie nie jest łatwo wybrać Tobie perfumy. Wiele bazuje na nutach owocowych, ziołowych.

      Usuń
  6. Interesująca ta woda. Muszę się przyjrzeć ich ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  7. organiczna woda toaletowa tego jeszcze nie było :) fajnie, może się skuszę, ale ja preferuję zapachy owocowe, świeże i delikatne, kwiatowych nie lubię szczególnie tych typowych zapachów kwiatów jak jaśmin, róża, konwalia, wszystko co ciężkie, orientalne i kadzidlane omijam ale może te przypadłyby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wśród zapachów Acorelle znalazłabyś coś dla siebie.

      Usuń
  8. już sobie wyobrażam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...