Dla Was piszę

9 kwietnia 2012

Naturalny blask ust z błyszczykiem Benecos

W makijażu cenię sobie naturalność. Na dwóch płaszczyznach: w efekcie, który chcę osiągnąć i w produkcie, po który sięgam. Usta maluję najczęściej błyszczykami. Stosuję kosmetyki certyfikowane. Dobre i tanie błyszczyki ma w swojej ofercie niemiecka firma Benecos. W moim wiosennym makijażu króluje odcień rose – jasny róż.


Oto co producent napisał:
„Cudownie odżywczy błyszczyk sprawia, że usta nabiorą miękkości i blasku, odcień: jasny róż. Lekko owocowy smak, nie kleista tekstura.Dzięki zawartości wosku pszczelego, oleju słonecznikowego twoje usta będą nawilżone.

INCI:
RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL*, LANOLIN, BRASSICA CAMPESTRIS/ ALEURITES FORDI OIL COPOLYMER, SILICA, MICA, BEESWAX / CERA ALBA*, PARFUM, CANDELLILA CERA, LIMONENE, TOCOPHEROL, TALC, ASCORBYL PALMITATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL*, LINALOOL, BENZYL BENZOATE (+/- (MAY CONTAIN) IRON OXIDES (CI 77491), (CI 77492), (CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), TALC, MANGANESE VIOLET (CI 77742))”

Moja opinia:
Błyszczyk jest gęsty. Dobrze się go nakłada i ładnie rozprowadza. Delikatnie błyszczy. Daje bardzo naturalny efekt. Usta pięknie wyglądają. Zapach jest mało wyczuwalny. Można go określić jako zapach olejów, z których został wykonany. Smaku nie wyczuwam. Na ustach pozostaje około 1,5 godziny. Dobrze nawilża i pielęgnuje.
Pojemność to 5ml. Kupiłam go za 21,90 zł. To dobra cena jak na naturalny, certyfikowany kosmetyk.


13 komentarzy:

  1. delikatny różyk :D:D hmmm kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje bardzo naturalny efekt. A i cena do zaakceptowania jak na naturalny kosmetyk.

      Usuń
  2. W swoich zasobach mam raczej pomadki, gdyż nie jestem zwolenniczką błyszczyków. Chociaż jakieś tam naturalne, delikatnie błyszczące odcienie się znajdą. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odwrotnie. Kilka lat temu zamieniłam pomadki na błyszczyki :)

      Usuń
  3. Mmm jaki ladny kolor! Chetnie bym go wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wyjątkowo wydajny jak na 5 ml. W ofercie kilku sklepów go znajdziesz.

      Usuń
  4. nie miałam jeszcze naturalnego kolorowego błyszczyka. zapewne się skuszę i przy najbliższej okazji wrzucę do koszyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże Wam jeszcze jeden naturalny błyszczyk od Logony. Zupełnie inne opakowanie.

      Usuń
  5. Łucja, zostałaś otagowana. Masz ochotę przyłączyć się do zabawy? http://naturalna-i-lohas.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-naturalozakupoholiczki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi błyszczyk przypadł do gustu, zwłaszcza za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Benecos to ciekawa firma. Mam rudy błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...