Dla Was piszę

13 września 2015

Moi ulubieńcy dla ...

Nadszedł czas ogłoszenia wyników rozdania. Nawet nie wiecie jaka to dla mnie radość.
Mam nadzieję, że moi ulubieńcy, których poznałam na iHerb spodobają się …Naturalnej Biance.


Cierpliwie będę czekała na recenzje, do których się zobowiązałaś.

Wszystkim dziewczynom dziękuję udział. W takich chwilach zawsze mi żal, że nie mogę obdarować każdej z Was. Pozostaje mi tylko żywić nadzieję, że jeszcze będę mogła w przyszłości zorganizować taką zabawę.

16 komentarzy:

  1. Gratulacje! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :))) Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biance spodobają się na pewno :))) będę niecierpliwie czekać na Twoje recenzje Bianko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bianko, gratuluję :) Ale wspaniałości wygrałaś! Również będę niecierpliwie czekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, wspaniała nagroda

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i szczerze zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...