Dla Was piszę

29 lipca 2012

Moja rodzina Planete Bleue

Ekologiczne środki czystości często goszczą na moim blogu. Wielokrotnie wspominałam, że dla mnie życie w zgodzie z Naturą oznacza także czysty ekologicznie dom.  Staram się wybierać  środki czystości oparte na naturalnych składnikach, pozbawione chloru , fosforanów i innych rzeczy, które zdrowiu nie służą.  Dzisiaj chciałabym przedstawić  Wam moją rodzinę Planete Bleue.


Oto, co przeczytamy o marce:
„Francuska firma Planete Bleue jest producentem organicznych środków czystości. Cała gama produktów jest w 100% naturalna i ekologiczna, wszystkie produkty posiadają certyfikat Ecocert.
Planet Bleue gwarantuje:
- 100% naturalne pochodzenie wszystkich składników
- Profesjonalne działanie przy zachowaniu efektywności ekologicznej
- 100% środków powierzchniowo czynnych pochodzenia roślinnego
- 100% naturalne zapachy
- Wszystkie produkty są kontrolowanie przez Ecocert
- Nie zawierają konserwantów, GMO, sztucznych barwników
- Nie są testowane na zwierzętach
Produkty Planete Bleue to nowa w 100% naturalna i ekologiczna jakość  w Twoim domu !”
W moim domu używam sześciu produktów tej marki.

·         Ekologiczny płyn do czyszczenia parkietów
·         Ekologiczny płyn do czyszczenia podłóg
·         Ekologiczny płyn do mycia szyb  i szklanych powierzchni
·         Ekologiczny spray do czyszczenia i dezynfekcji kuchni 5w1
·         Ekologiczny spray do czyszczenia i dezynfekcji  wszystkich powierzchni  5 w 1
·        Ekologiczny spray do czyszczenia i dezynfekcji  łazienki 5 w 1

Trochę tego jest.  Jeden z tych płynów trafił do mnie przypadkowo. Pozostałe były świadomym wyborem.  Pozwalają cieszyć się czystym i zdrowym domem.  W następnych postach spróbuję przeanalizować ich składy i działanie szczegółowo.
A może znacie już Planete Bleue?


23 komentarze:

  1. a ile kosztują i gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W różnych sklepach są dostępne. Ja kupuję na www.zdrowe-kosmetyki. pl. Tam sprawdzisz ceny.

      Usuń
  2. Chętnie spróbowałabym obu produktów 5w 1:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę takie środki czystości,gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na www.zdrowe-kosmetyki. pl Sa także na www.bio-beauty.pl

      Usuń
  4. Słyszałam i czytałam o tej marce ekologicznych środków czystości, ale jeszcze nigdy ich nie używałam. Pewnie kiedyś je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce ;P
    Teraz dzięki Tobie już ją znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę więcej o tych produktach. Maja pewną cechę, która byc może nie wszystkim przypadnie do gustu ... są na bazie octu.

      Usuń
  6. są naprawdę bardzo skuteczne, ja mam ekologiczny spray do czyszczenia i dezynfekcji wszystkich powierzchni 5 w 1, bardzo go lubię za działanie i efekty

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z tymi środkami
    Chętnie je wyprobuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ocet + woda = mycie okien , luster; ocet + woda + soda= czyszczenie toalety ,odpływu prysznica wanny zlewów; ocet + woda( inna proporca) + olejki zapachowe= czyszczenie klamek, kranów, platów,.. jesli ktos chce być eko, nie potrzebuje markowych środków , kilkunastu butelek( swoja droga tony plastiku zanieczyszczającego srodowisko)..mam coraz wieksze wrazenie ,ze ten blog zmienia sie w jeden wielki blog sponsorowany:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę i staram się być eko, potrzebuję także kilku różnych środków czystości. Warto przyjrzeć sie firmie Planete Bleue, abyć może potem krytykować kwestie związane z plasikowymi opakowaniami. Przykro mi, ż eoceniach mój blog jako blog sponsorowany. Spieszę więc donieśc, że sama kupuję swoje kosmetyki, środki czystości itd. Jedynym produktem, za który nie zapłaciłam (wygrana w konkursie) był krem do rąk z miodem manuka. Widzisz, mój blog to nie jest tanie miejsce na reklamę. Kupuję co chcę, gdzie chcę i piszę co chcę. Nie współpracuję z żadną firmą. Prawdą jest, że odpowiadam na pytania gdzie kupuję. Uważam, że warto polecać dobre miejsca w sieci. Nie muszę mieć żadnych korzyści z tego, że napiszę o jakimś dobrym miejscu na zakupy w sieci. Uważam, że dobre sklepy internetowe warto polecać, tak jak te miejsca złe powinno się piętnować. Mój blog jest stosunkowo młody, nie wiem czy znalazłaby się jakaś firma skłonna przekazać tyle darmowych kosmetyków w tak krótkim czasie. Wątpię. Piszę, bo chcę dzielić się swoimi doświadczeniami. Dodam tylko, że nie mam nic przeciwko blogerkom, które współpracują z firmami. To ich indywidualny wybór. Każdy ma do niego prawo. Dziękuję losowi za to, że mogłam własnymi zarobionymi pieniędzmi zapłacić za produkty, które opisałam. Mój blog nie musi być sponsorowany. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. oj nie chciałam nic zarzucac, blog Twój jest super. wiele razy skorzystałam z dobrych rad.. tylko zszokowala mnie ilośc tych produktów i po prostu nie byłam sklonna uwierzyć ,ze ktos moze tyle tego kupować.. widocznie niektórzy tak mają... dlatego napisałam że mam takie wrażenie jakby to były posty sponsorowane.. :) jak juz pisalam woda i ocet, soda ,olejek zapachowy i mozna posprzatac caly dom( poza podłoga olejowana hehe)i ja sklaniam sie bardziej ku temu... szkoda by mi bylo kasy( niemalej, bo srodki eko sa o wiele droższe,) na cos co mozna zastąpic domowymi najprostszymi sposobami

      Usuń
    3. Dzięki za słowa uznania. Nie jest to tak, że wszystko kupuję jednoczasowo. Bulta płynu do podłóg jest ze mną już ponad rok :) I jeszcze na troch wystarczy. To samo dotyczy kosmetyków. Wiem, że domowe sposoby sa równie dobre. Nie mam jakoś iwencji.

      Usuń
  9. pierwszy raz słyszę o nich ale chyba kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie zetknęłam się niestety nigdy, a zazwyczaj kupuje to co łatwo dostępne PS: zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że EKOmaniaczka z Ciebie :) Ja zaczynam właśnie coraz bardziej patrzeć na skład kosmetyków itp :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak :) Niestety za wiele chorób na tym świecie, zwłaszca nowotworowych i u dzieci obwiniam przemysł chemiczny wykorzystujący ropę naftową i parę innych świństw w pielęgnacji urody. Nie chcę nawet wspominac o żywności, pestycydach, herbicydach itd. Dobrze, że moge wybierać.

      Usuń
  12. Pierwsze słyszę, ale będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie masz przypadkiem płynu do prania tej marki? Szukam czegoś eko do prania, ale nie mogę znaleźć żadnej recenzji, czy tekstu.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...