Dla Was piszę

1 lipca 2012

Wolne chwile z "Sielskim Życiem"

W wolnych chwilach lubię sięgać po kolorowe magazyny. Ubiegłej jesieni trafiłam na „Sielskie Życie”.


Moją uwagę przykuł podtytuł „Siła tradycji, piękno natury”. Kupiłam drugi numer i ... zachwyciłam się tym magazynem. Bardzo żałuję się nie mam numeru pierwszego.

W magazynie znaleźć można m.in. historie ludzi, który żyją na wsi.
W numerze 1/2012 przeczytałam wspaniałą historię kaszubskiej hafciarki Gabrieli Reca.


Każdy numer obfituje w niebanalne przepisy kulinarne. Pomidory królowały w numerze 2/2011.



W każdym numerze podróżujemy do innego zakątka Polski. Z numerem 2/2012 zaglądamy na Półwysep Helski.


Jeśli jeszcze nie znacie “Sielskiego Życia” to pora to zmienić. Jeśli marzycie o życiu z dala od miejskiego zgiełku to pismo jest dla Was.
Obecnie w sprzedaży jest numer 3/2012. Z nim odkrywamy nieznane miejsca i odwiedzamy ciekawych ludzi, podziwiamy róże, kosztujemy lodów, których nie znajdziemy w żadnym sklepie ... i oswajamy jeże.

"Sielskie Życie" stało się moim ulubionym magazynem. A Wy po jakie kolorowe magazyny sięgacie?






11 komentarzy:

  1. To chyba dośc niszowa gazetka, ale popatrze w empiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawcą jest Burda Media. Pierwszy numer ukazał się w ilości 50 tys. egzemplarzy.

      Usuń
  2. U mnie w mieście jest każdym kiosku :)) Kupiłam już 2 egzemplarze.
    Ja jeszcze bardziej lubię Country, Werandę i Moje Mieszkanie:)) z tej tematyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat to nie są moje klimaty. Wiem, ze za grosze można było zamówić prenumeratę tej gazety chyba na gruponie. Ja jestem istną gazetomaniaczką, ale kupuję tylko prasę kobiecą - miesięczniki takie jak: "Claudia", "oliwia", "świat kobiety", "poradnik domowy", "dobre rady" itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj :( ja najczęśniej kupuję Flesza i głównie oglądam obrazki :D
    Mam tonę gazet, które odkładam na "do przeczytania"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam zazwyczaj czasu na czytanie- w UK głównie Psychology, polski Newsweek, czasem Glamour/Cosmpolitan. W Polsce- co mi w ręce wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie zaczytuję się w e!stilo i vege - obie całkiem ciekawe, mają świetnie artykuły, choć nie są może idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. o roznie ... ale najczesciej Kreativ mit Blumen:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie regularnie: Wprost, Newsweek, Uroda, Twój Styl i National Geographic.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę o takim magazynie, jak go gdzieś zobaczę chętnie kupie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...