Dla Was piszę

1 lutego 2013

Maska do włosów Grecka figa - Organic Shop

Recenzji kosmetyków rosyjskich pojawia się u mnie dużo. To za sprawą wakacyjnego boomu na nie. W środku zimy przyda się trochę lata, słodkich owocowych zapachów i tęsknoty za greckimi wyspami. Dzisiaj napiszę o masce do włosów na bazie organicznego ekstraktu z figi i oleju migdałowego.
 
Producent tak nas kusi:
„Nasycona maska do włosów wyśmienicie pielęgnuje włosy, dodaje im jedwabnego blasku, gładkości, sprężystości i przynosi ulgę przy układaniu i rozczesywaniu włosów.
Sposób użycia: nanieść maskę na wilgotne włosy. Rozdzielić równomiernie na całej długości. Zostawić na 1-2 minuty, a następnie zmyć wodą.
 
 
Skład: Aqua with infusions of Organic Ficus Carica Fruit Extract, Organic Prunus Amygdalus Dulcis Oil; Cetearyl Alcohol, A, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Olea Europaea Fruit Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.”
 
 
Moja opinia:
Kosmetyki Organic Shop odpowiadają moim potrzebom. Maki do włosów mają dobre składy. Nie ma w nich SLS, parabenów i silikonu czyli chemii, której staram się unikać. Pisałam Wam już i masce jaśminowej tej marki (klik). Moja pozytywna opinia dotyczy także i tej maski. Obie maski różnią się składnikami aktywnymi.
 
W poprzedniej był olej jojoba. Maska figowa oparta jest na oleju ze słodkich migdałów. Moim włosom odpowiadają oba oleje. Mam jednak wrażenie, że maska jaśminowa bardziej nawilżała włosy. Może to kwestia pory roku. Maskę jaśminową używałam latem. Grecka figa towarzyszy mi zimą. Maska bardzo ładnie pachnie. Nie wiem czy jest to zapach greckich dojrzałych fig. Nie wiem jak te owoce pachną. Zapach jest ciepły, słodki, owocowy. Na włosach utrzymuje się kilka godzin. Obietnice producenta o łatwym rozczesywaniu zostały spełnione. Co do blasku trudno się wypowiedzieć. Jestem zadowolona z tej maski. Z przyjemnością sięgnę po kolejną czyli Organiczne Awokado.
Znacie maski Organic Shop?
 

54 komentarze:

  1. a powiedz mi czy ta msaka obciaza wlosy bo wiesz jest tak ze nalozysz produkt spluczesz a po wysuszeniu wyglada glowa jakby byla nie umyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej ocenie bardziej obciążajaca jest jaśminowa. A właściwie to bardziej nawilżająca. U mnie ta maska spisuje się bardzo dobrze. Mam włosy skłonne do przetłuszczania z suchymi końcówkami. Włosy sa po niej bardzo mięciutkie.

      Usuń
  2. Nie znam tych masek. Tą bym chciała powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że technika nie pozwala nam jeszcze zamieszczaś zapachów. Słodki owocowy zapach. Trudno go określić, przyrównać z czymkolwiek.

      Usuń
  3. Tych masek jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie dzisiaj zastanawiałam się nad tą maską

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dumam gdyż trzymam się projektu denko:) i mam jeszcze maskę drożdżową do wykończenia eh...

      Usuń
    2. Trzymaj się denka :) Najpierw kończymy to co mamy, a potem zakupy.

      Usuń
  5. Maska miód i awokado działa wspaniale, jednak jej zapach bardzo mi przeszkadza. Przypomina woń chemicznych farb do włosów, przez to nie mogę jej używać, bo zapach zostaje na włosach.
    Chętnie wypróbuję figę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MArtwisz mnie tym zapachem Awokado. Mam na nią ochotę. Jełśi lubisz kawiatowe zapachy to polecam jaśmin indyjski.

      Usuń
    2. Nie jestem bardzo wybredna, ale akurat zapach tej maski bardzo mi nie odpowiada. Jak chcesz, mogę Ci wysłać "odlewkę", żebyś nie kupowała w ciemno.

      Usuń
    3. Kochana, pewnie, że chcę. ZAwsze warto wypróbować :)

      Usuń
  6. Zapach ciepły i owocowy, to lubię bardzo!
    Kusicielko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Organic Shop pięknie pachną. Najbardziej to mi szkoda, że płyny do kąpieli zniknęły. Spodoba Ci się zapach tej maski.

      Usuń
  7. Chyba wyprobuje :D niestety nic nie znam z tej firmy.

    www.kosmetycznazabawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie znam tych masek. Lubię takie słodkie zapachy, zwłaszcza zimą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy ale starsznie chce poznac <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam,że Organic Shop mają naprawdę przyzwoite kosmetyki.

      Usuń
  10. Dla mnie to nowość te maski, ale możliwe, że wkrótce wypróbuję coś OS. Cieszą się one dość pozytywnymi recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. U mnie się sprawdziły. Ale u Zielonego Koszyczka nie do końca.

      Usuń
  11. Już od jakiegoś czasu zabieram się za recenzję tej maski i powiem szczerze nie wiem jak ją ocenić. Taz zachwyca, raz rozczarowuje. Nie wiem od czego to zależy. Na pewno bardziej służy moim włosom, niż jaśminowa wersja. Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie obie te maski sprawdzają sie bardzo dobrze. Jaśminowa moje włosy bardziej nawilża. Trudno powiedzieć dlaczego u Ciebie działa raz dobrze, raz źle. MOże jest to związane z szamponem, którego używasz?

      Usuń
  12. Z kosmetyków Organic Shop miałam tylko peeling do ciała. Na inne kosmetyki tej marki jeszcze się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze miałam płyny do kąpieli. Moja rodzina odżałowć nie może, że już ich nie ma.

      Usuń
  13. znam tylko z opisów:) być może wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy znam tylko peeling, może skuszę się na ich maski w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mialam ta miodowe avokado i bylam bardzo zadowolona. Mocno wygladza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglada jak smakowity jogurt =) Niestety nie znam zadnej maski z tego sklepu, ale wszystko przede mna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kojarzy sięjej barwa z malinowym budyniem. ZApach jest rzeczywiście bardzo smakowity.

      Usuń
  17. trochę krótki czas pozostawienia na włosach podali, szczególnie jak na maskę... ja i tak rzadko kiedy się tego trzymam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę trzymam około 4-5 minut. Wszysto zależy od porannego pośpiechu.

      Usuń
  18. maski do włosów uwielbiam ale tylko te, które nie wymagają długiego czasu trzymania na włosach

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim włosom również służą rosyjskie kosmetyki, dzisiaj akurat rozpoczęłam testowanie balsamu na propolisie brzozowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejna maska której jeszcze nie miałam a która mnie ciekawi. Na pewną którąś z masek tej firmy wypróbuję ale sama nie wiem jeszcze jaką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znając mnie będę tydzień myśleć i analizować zanim się zdecyduje :P

      Usuń
    2. Rozwaga w zakupach to wspaniała sprawa.

      Usuń
  21. Nie znałam tego wcześniej. Chyba trzeba będzie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam, sprawdziłam i napisałam właśnie na swoim blogu recenzję wraz ze zdjęciem... i wiesz co? Mam po niej siano na głowie :C tragiczna

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...