Dla Was piszę

24 czerwca 2012

Finał mojego pierwszego rozdania!

Nadszedł czas ogłoszenia wyników rozdania.
Najpierw chciałabym podziękować za tak liczny udział. Muszę przyznać, że nie liczyłam na taki odzew. Zabawa ta pozwoliła poznać mi wiele interesujących blogów, nie tylko kosmetycznych.
Ale do rzeczy.
Maszynę losującą zapełniłam 439 losami! Oj, było z tym pracy.



Zamknęłam oczy i ...
Pierwszy zestaw kosmetyków


pojedzie do



Drugi zestaw kosmetyków


pojedzie do




Gratuluję dziewczyny!

Czekam na Wasze adresy agulkowepole@o2.pl

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział w zabawie.

Ten bukiet kwiatów to dla Was moje kochane Obserwatorki!



26 komentarzy:

  1. Gratuluję:) Szkoda, ze mi się nie udało;p

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, świetne nagrody! :)
    szczęściary !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wspaniałych nagród!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę mogła zorganozować rozdanie. Wiecie jak to jest, chciałoby obdarować się każdą. Tylko, że możłiwości są jakie są ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że te wspaniałe kosmetyki nie trafią do mnie :( Gratuluję dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  6. orzeszku ileś się musiała naciąć :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! To żeś się narobiła, ja wybieram internetowe "losowacze" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak :) Chciałam jednak włożyć w losowanie ciut siebie :)

      Usuń
  8. trafiły się Wam super nagrody, gratuluję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niespodzianka. Bardzo, bardzo się cieszę i dziękuję. Taka miła informacja w poniedziałkowy poranek od razu poprawia humor. Od dziś lubię poniedziałki :)

    Dziękuję Wam dziewczyny za gratulacje i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się cieszę z wygranej. Bardzo, bardzo dziekuję.
    Dziekuję również za gratulacje i gratuluję LIMONKA wygranej.
    To mój szczęśliwy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dziewczyny! oj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nagroda dzisiaj doszła, sami zobaczcie, że Łucja to mistrzyni rozdań
    http://naturaija-violka42.blogspot.com/2012/06/wygrana-u-ucji-z-agulkowego-pola.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...