Dla Was piszę

4 listopada 2013

Z Pachnącej Wanny ...

Miałam dzisiaj ciężki dzień. Taki, o którym szybko chce się zapomnieć... Po takim dniu nie ma nic bardziej relaksującego niż pachnąca kąpiel. W ten szary i podły dzień wielką radość sprawiła mi przesyłka z Pachnącej Wanny.

Pachnąca Wanna potrafi umilić każdemu i każdą kąpiel. Sole, pudry, olejki, płyny, mleka - wszystko do kąpieli i do tego pachnące świece. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Pachnące kąpielowe cudeńka trafiły do mnie za sprawą konkursu na Fb. Już sam widok tych słodkich kąpielowych umilaczy podnosi na duchu.
 
Nie rozpisuję się, napełniam wannę gorącą wodą, wsypuję lawendową sól Lavery i się relaksuję… Jutro będzie lepszy dzień.
Jakie macie sposoby na relaks po ciężkim dniu?

33 komentarze:

  1. Jaki miły post, aż się błogo robi.

    Mój relaks to oczywiście oprócz kąpieli chwila dla siebie, świece zapachowe, dobra herbatka jakaś maseczka i książka albo film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takich momentach zaczynam załowiać, że nie mam wanny :( na jesień byłaby idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekają Cię cudowne kąpielowe przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, taka pachnąca kąpiel to idealny sposób na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lawenda akurat u mnie wywołuje ból głowy, ale chętnie wypóbowalbym resztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie lawenda bardzo uspokaja. Nawet lubię herbatkę z jej dodatkiem.

      Usuń
  6. o tak ja również po "ciężkim" dniu lubię sobie zrobić odprężającą kąpiel.Taką w której nikt mi przeszkadza,a sól lawendowa na mnie działa bardzo odprężająco i przypomina mi moje wakacje.Czyli pełen relaks

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację! dla mnie chyba nie ma nic bardziej relaksującego niż wanna pełna ciepłej wody z ogromną ilością piany, do tego świeczka i cicha muzyka w tle... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką kulę do kąpieli - też pomarańczową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zapach pomarańczy. Zwłaszcza w deszczowe zimne dni.

      Usuń
  9. Jakie cuda!

    idę obejrzeć tę Pachnącą Wannę (jaka zachęcająca nazwa!).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak się będzie spisywać to kolorowe mydełko, wygląda uroczo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko szybko poszło do używania. Mocny zapach lemongrasowy i bergamotki. Nie każdemu pewnie się spodoba.

      Usuń
  11. Tęczowe mydełko pięknie się prezentuje. A sole Lavery bardzo lubię:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się jakiś tydzień temu pozbyłam wanny z domu- koniec z długimi kąpielami :( Ale jakoś zawsze wolałam prysznic :) Szybki prysznic z gruntownym peelingiem całego ciała i pachnącym żelem to jest to! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za skarby świata nie pozbyłabym się wanny. Nie, nie i jeszcze raz nie.

      Usuń
  13. To mydełko wygląda przeuroczo, koniecznie o nim napisz ;) Kule kąpielowe uwielbiam, chętnie poczytam jak Twoja się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam długie kąpiele i jeszcze jak ładnie pachną *.*

    Pozdrawiam i obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nic lepszego po ciężkim dniu jak długa, pachnąca kąpiel.

      Usuń
  15. Ale wspaniałości udało Ci się wygrać. Relaks w wannie zagwarantowany.

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja właśnie się wybieram na wieczorną kąpiel - równie pachnącą mam nadzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajowe mydełko :-) Ja na dniach się przeprowadzam i będę miała tylko wannę. Muszę się zaopatrzyć w kilka kosmetyków do kąpieli. Za solą nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...