Dla Was piszę

1 stycznia 2015

Świąteczne niespodzianki

Nie pokazywałam kosmetycznych prezentów. Bliskim delikatnie zasugerowałam, że kosmetyki to nie zawsze trafione prezenty, że lepiej będzie jak sama sobie coś wybiorę. I wybrałam, kupiłam i czekałam na paczkę, aż do wczoraj ( o tym będzie w następnej notce).
Niemniej kosmetyczne niespodzianki zapukały do mych drzwi.


Niesamowitą niespodziankę sprawiły mi Helfy. Obok miłego listu z życzeniami otrzymałam pomarańczę i goździki. Szybko wykonałam z nich pachnącą świąteczną dekorację. Kalendarz na nowy rok też się przyda. A oprócz tego w paczce znalazłam Perfumy w kremie w palisandrowej szkatułce – Rose. A swoją drogą skąd wiedzą, że różę wielbię ponad wszystko? Niespodzianka się udała.

Drugą niespodziankę otrzymałam od Pani Doroty z Neopharmy.  Luvos to moja miłość i Pani Dorota o tym dobrze wie. Z przyjemnością będę korzystała z kremu pod prysznic z olejkiem pomarańczowym.  Masło Shea Eubiony od dawno mnie kusiło. Coraz częściej myślę o prostocie w pielęgnacji.

Dziękuję także Pati z Kosmetycznej Wyspy za uroczą kartkę z życzeniami.  Kartka ta ma dla mnie szczególne znaczenie. Mimo trudnych dni jakie stały się udziałem Pati i jej Rodziny ona stara się dzielić dobrym słowem i ciepłem. Dziękuję Ci Pati z całego serca!

21 komentarzy:

  1. kurcze Łucja, miałam się trzymać, ale przez Was dziś jestem kłębkiem emocji i co chwila się wzruszam - już powoli mogę śmiało zacząć reprezentować Zombie;)
    Przyznaję uczciwie, że kartki pisałam jeszcze w pełni szczęścia i nadziei... nie wiem czy bym dała radę po, ale to dosłownie była kwestia godzin...
    Mnie Twoa radość sprawia taką masę satysfakcji, radości i wszelkiego pozytywizmu, że nie sposób mi się wyrazić...:)
    Helfy faktycznie pięknie się postarali, jestem pod wrażeniem:)
    Łucja i dziękuję... dziękuję za to co teraz czuję także:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, ja wiem, że Ty jeszcze wiele łez wylejesz. Łzy wyschną ... Doświadczenie zostanie. Wierzę, że dla Was zaświeci słońce i tego życzę :)

      Usuń
    2. Mogę tylko potwierdzić - kartka od Pati mnie również bardzo wzruszyła *:
      Kochana nasza Patunia *:

      Usuń
    3. ależ dziewczyny to już łzy radości i wzruszenia, że zwykłe kartki Wam sprawiły tyle przyjemności:) Bo w temacie to już jestem prawie, jak nowa (to prawie zostanie na zawsze), ale mnie drastycznie nie zmieni:)

      Usuń
    4. Pati, niby tylko kartka, ale pisana z serca, i to cieszy najbardziej!

      Usuń
    5. no i cieszy, że to da się wyczuć:)

      :*

      Usuń
  2. Śliczne niespodzianki :) Też bym się z takowych ucieszyła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie fajne to wszystko :) no i trafione wybitnie! Mają nosa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni :) A mój nos już rozkoszuje się różą ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe niespodzianki :) Trzeba przyznać, że sklepy się postarały. Bardzo ładnie z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze przesyłki, dobry początek Nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łucjo cudne niespodziani! :) a kartka od serca bezcenna :D

    Pati życzę Tobie i Twojej rodzinie, aby tęcza rozświetliła Wasze smutki. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, to co płynie z serca zawsze jest najważniejsze i najdroższe :)

      Usuń
  7. Udana niespodzianka, to dopiero jest niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie zawsze lubię niespodzianki, ale taka zawsze by mnie ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna niespodzianka, gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...