Dla Was piszę

17 stycznia 2015

Konkurs - Wpis roku 2014

Po świątecznej i noworocznej przerwie przyszło mi ostro zabrać się do pracy. Dlatego zniknęłam na prawie dwa tygodnie. Czas odrabiać straty. Ja z reguły zaczynam od czytania Waszych blogów. Tym razem jednak było inaczej. Pochyliłam się nad własnym blogiem. A to wszystko z powodu konkursu na blogu „Hedonizm i eskapizm”. Autorka ogłosiła ciekawy konkurs (klik). 


Nie jest łatwo. Jestem blogerką kosmetyczną i dużo moich notek nie spełnia regulaminu. Są jednak takie, które spełniają regulamin. Postanowiłam więc, że wezmę udział w konkursie. Was także zapraszam. Pochylcie się nad Waszymi blogami i wybierzcie Waszym zdaniem najlepsze notki.

3 komentarze:

  1. Łucjo powodzenia w konkursie :*

    Z przyjemnością czytam każdy Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również czekam na każdy nowy wpis, zawsze coś ciekawego dla siebie wypatrzę

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...