Dla Was piszę

13 października 2014

Balsam do ust wanilia z Madagaskaru Badger Balm

Lubię poznawać nowe marki kosmetyków. Dlatego na prośbę Pani Aliny ze sklepu DamaBio zgodziłam się na przetestowanie produktów marki Badger. Nie spotkałam się dotąd z tą kosmetyczną firmą.
„Badger Company to firma specjalizująca się w całkowicie naturalnych produktach kosmetycznych, która rozpoczęła działalność w 1995 r. w kuchni domu Państwa Whyte z USA. Bill Whyte - zielarz z zamiłowania, poszukiwał skutecznego środka do pielęgnacji nieustannie zniszczonych dłoni. Ponieważ nie mógł znaleźć niczego, co wystarczająco zregenerowałoby jego skórę zaczął pracować nad własną recepturą balsamu. Udało mu się stworzyć wyjątkowo mieszankę, która podziałała znakomicie. Tak zaczęła się działalność firmy.”

Chciałabym Wam przedstawić Balsam do ust wanilia z Madagaskaru Badger Balm.


O balsamie przeczytamy:
„Super nawilżający, organiczny balsam do ust. Koi, nawilża, pielęgnuje i ochrania usta. Wyprodukowany na bazie tłoczonego na zimno oleju z oliwek, wosku pszczelego zawiera również organiczny aloes, rokitnik oraz ekstrakt z dzikiej róży. Posiada lekką konsystencję i jest wzbogacony zapachami pochodzącymi z olejków eterycznych.
Nie zawiera żadnych sztucznych barwników oraz środków smakowo- słodzących.



INCI: *Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, *Cera Alba (Beeswax), *Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, *Aloe Barbadensis (aloe) Leaf Extract, CO2 Extracts of *Vanilla Planifolia (Vanilla) Fruit, *Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Flower, *Hippophae Rhamnoides (seabuckthorn) Fruit, & *Rosa Canina (Rosehip) Fruit.
* = składniki certyfikowane.”


Moja opinia:
Klasyczne opakowanie charakterystyczne dla pomadek ochronnych. Dobrze się wykręca. Balsam na dość twardą konsystencję. Pod wpływem ciepła warg oleje rozpuszczają się. Balsam natłuszcza cienką skórę warg. 


Usta delikatnie błyszczą. Zapach wanilii jest bardzo delikatny. Balsam robi wszystko to co obiecuje producent. Pielęgnuje i chroni.  Wydajność? Wszystko zależy od tego ile razy w ciągu dnia nakłądamy do na usta. Na nadchodzącą zimę mam jeszcze wersję o zapachu mandarynki. Balsam występuje także w wersji bezzapachowej. 


Ten trafi na męskie usta. Warto zaopatrzyć się przed nadchodzącą zimą w taki mały aczkolwiek wyjątkowo użyteczny drobiazg. Tak naprawdę można balsam mieć zupełnie za darmo robiąc zakupy w Dama Bio (klik). Aktualnie trwa promocja – Organiczny Balsam do ust Badger Balm dla zamówień o wartości minimum 100 zł.” Warto skorzystać. Regularna cena balsamu to 17,90 zł.

Jak chronicie swoje usta zimą? Znacie balsamy Badger Balm?


18 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce ale balsamy (nie tylko do ust) wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kontakt z marką. Balsamy do ciała także mnie zaintrygowały, zwłaszcza ten na bolące stawy.

      Usuń
  2. Nie znam tej marki. Wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w tej marce się podoba to, że robi tylko kilka produktów.

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Dla mnie balsam do ust to kosmetyk niezbędny i zawszę muszę mieć jakiś przy sobie. Ten chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam tę firmę - z zagranicznych blogów naturalnych!

    Dziewczyny bardzo ją chwalą! Jak dobrze, że będzie dostępna w Polsce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście nie znałam:P W wolnej chwili poszperam o niej.. A wanilia ♥ - zwłaszcza zimą...

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucja, a ja chciałam jeszcze Cię zapytać, bo mnie to męczy... czy na mieszankę olei, np. do włosów, możemy mówić "olejek do włosów" "olejek do kąpieli"?
      Wiesz w jakim kontekście pytam, mieszamy oleje, a po ich wymieszaniu mamy olejek?

      Usuń
    2. Oj Pati, ja już czasami to wątpię. Pisałam o peelingu z So Bio etic - tam oczywiście w nazwie olejek arganowy. Mamy ten język polski trudny jednak. Zastanawiam się do jakiego językoznawcy się zwrócić, aby uzyskać odpowiedź. Twoje pytanie sprawiło, że mam nowy pomysł na post. Przejrzę moją bibliteczkę z książkami o olejach i olejkach eterycznych i to o nich coś więcej napiszę. Będę jednak musiała poczekać do niedzieli, bo tydzień mam bardzo pracowity z sobotą włącznie.

      Usuń
    3. i spokojnie Łucja, chętnie poczekam - miłej pracy:)

      Usuń
  6. Nie znam balsamów Badger Balm, ale przyznam, że prezentuję się fenomenalnie i jaki cudowny skład! Jestem smarowidełkową maniaczką :) Nałogowo wręcz stosuję wszelkie produkty do pielęgnacji ust, muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią bym się skusiła, podoba mi się w nich wszystko

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...