Dla Was piszę

26 października 2014

Wygrana u Pati z Kosmetycznej Wyspy

Dzisiaj chciałabym pochwalić się Wam wygraną u Pati z Kosmetycznej Wyspy. Pati wspólnie z Femi zorganizowała konkurs, w którym … wygrywał każdy. Tak, każdy. Uczestniczki konkursu otrzymały 20 % rabat na kosmetyki Femi. Była to kreatywna zabawa. Oprócz tego trzy uczestniczki otrzymały śmietankę Aqua Express do demakijażu. Ja jestem jedną z tych szczęściar!



Bardzo się cieszę z tej wygranej. Ostatnimi czasy dopadała mnie chandra, szare myśli. Informacja o wygranej przepędziła ponure myśli. No bo wiecie nic nie sprawia kobiecie większej radości niż nowa kiecka, nowe kosmetyki i zakupy. Zakupy oczywiście w Femi już zrobiłam. 
Za używanie śmietanki także się już zabrałam. Akurat skończyło mi się mleczko Bioturm. Na recenzję oczywiście przyjdzie czas. 


14 komentarzy:

  1. Bardzo miła niespodzianka :) ! Ja też ostatnio coś wygrałam w konkursie blogowym. A markę Femi bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wspaniała nagroda dla kogoś kto takich kosmetyków używa. Ja żadnych mleczek ani śmietanek do twarzy nie używam. Mimo to chętnie przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie bardzo się przyda :) Robię makijaż pełen codziennie, więc i demakijaż musi być.

      Usuń
  3. Bardzo gratuluję!!!!! Mam nadzieję, że śmietanka bardzo CiI się spodoba :)
    Ciekawa jestem co kupiłaś w femi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anula :) Śmietankę już używam i bardzo mi odpowiada. A kupiłam maseczkę Puritas i serum pod oczy :)

      Usuń
  4. Też mam tą śmietankę - używam ją od kilku tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, świetny produkt do demakijażu, Femi kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranej, kosmetyki femi są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja gratuluje wygranej. Czekam na recenzje bo nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Femi to najbardziej luksusowa marka jaką znam :) Będzie recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...