Dla Was piszę

7 maja 2012

Z ciekawostek życia blogowego - konkurs: U Bianki w ogrodzie ....

Z ciekawostek życia blogowego:
Znalazłam ciekawy konkurs na jednym z blogów. Naturalna Bianka pyta o wiosenne rośliny.  Lubię przyrodę i dlatego konkurs zwrócił moją uwagę. Muszę przyznać, iż pomimo tego, że trochę ogrodów w życiu już widziałam Autorka bloga mnie zaskoczyła wybranymi przez siebie roślinami.

Czy wiecie co to za roślina? Ja nie mam pojęcia.


(Fotografię publikuję za zgodą Naturalnej Bianki).
Oczywiście biorę udział w konkursie. I Was zapraszam. Może do kogoś uśmiechnie się szczęście?

4 komentarze:

  1. Ja na roślinkach niestety się nie znam, za to moja mama na pewno by wiedziała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wygranej w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jeśli lubisz rośliny i nasz je weź także udział w konkursie. To fajna zabawa.

      Usuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...