Dla Was piszę

28 maja 2012

TAG: Co lubię?


Zasady:
  1. Banerem jest wklejone zdjęcie.
  2. Napisz kto Cię otagował.
  3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które czynią Cię szcześliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
  4. Otaguj kilka osób.


Do zabawy zaprosiła mnie Zwies (KLIK)

Jak tak dobrze się zastanowię, to dużo w życiu jest drobiazgów, które czynią mnie szczęśliwą.

Lubię:
 - kiedy mogę dłużej rano spać i nigdzie się nie spieszyć;
 - kolejną roślinę kupioną na moją działkę (mimo, że miejsca już brak);
 - jazdę samochodem po pustej drodze;
 -  miękkie  futro kota, którego głaszczę;
 - niespiesznie wypitą kawę z kolegami w pracy (zwłaszcza wtedy kiedy nie ma szefowej);
 - kolejną kupiona parę butów Ryłko (mimo, że mam już kilka);
 -  i wiele, wiele innych drobiazgów, które w tej chwili nawet nie przychodzą mi do głowy…

Super zabawa, pozwala na chwilę zatrzymać się i spojrzeć z perspektywy na życie.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za otagowanie Kochana.
    Odpowiadałam juz u mnie na ten Tag dlatego postaram się u Ciebie wymienić jeszcze Co lubię?
    Zespół hurts
    Uśmiech mojego chłopaka
    Czuć się doceniona
    Gotować i mieć poczucie ze wszystko idzie tak jak chce
    Leniuchować
    Lody waniliowe
    Drink Mojito
    Letnie sukienki
    Ćwiczyć na siłowni
    Nucic piosenki
    Kiedy ktoś mnie potrzebuje

    Mogłabym tak wymieniać i wymieniać...
    Miłego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za TAGa ;* i też lubię dłużej pospać

    OdpowiedzUsuń

Chętnie czytam Wasze komentarze i za każdy dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...